Påsken so far..

Vad fånigt enkelt Melodikrysset var idag! Mamma, Hanna och jag löste det nästan innan frågorna ställdes, hah. Skönt är det att vara hemma och påskledig iaf. Jag har verkligen ingenting jag måste plugga nu och det är såå skönt. Gäller att passa på att njuta..! Igår var Hanna och jag upp till papsi och Leena i Sunnansjö en sväng. Vi promenerade i det härliga vårvädret och åt godmiddag. När vi sedan kom hem var det dags för "Så ska det låta" med Idol-Ola. Me likey! Fast jag likeade inte hans kläder.. Efter det letade vi faktiskt påskägg, vi kunde bara inte hålla oss tills idag ;) Mamma är ju mästaren på att gömma påskägg så Hanna och jag höll på räätt länge hehe :) Förra påsken gömde Hanna och jag påskgodis i Agnes Water, Australien medan folk tittade på oss som om vi var tokiga. Lite svårt att tänka sig nu.. 



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback