Maja goes newbie

Det har varit lite fullt upp med det nya jobbet och allt så jag har inte riktigt hunnit blogga, som ni kanske märkt. Redan den här första veckan kommer det att bli tre timmar mer jobb än vad som var planerat. Men det går riktigt bra! Jag kan barnens och kollegornas namn och alla har verkligen tagit emot mig på bästa sätt! Acceptans från första början, mycket skönt :) Så än så länge känns allt bra. Fortfarande lite ovant att överhuvudtaget gå upp tidigt på morgnarna och jobba om dagarna så lite tröttare än vanligt är jag onekligen på kvällarna. Men man vänjer sig väl.

Igår var jag dock relativt pigg så då följde jag med Nisse och kollade på hans fotbollsmatch. Det var verkligen jättekul att se och ännu roligare var det att de vann med 3-1 :)

Nu blir det en nödvändig dusch som följd av kvällens boxpass, tja! 

Kommentarer:
Postat av: Blondinbella

Det känns faktiskt helt SJUKT bra att du fick vikariatet.

Postat av: Lisa

2008-09-27 @ 13:04:43
URL: http://lisaah.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Smart tjej som skickar tomma kommentarer. NILS sa att du skulle ringa när du kommit ut ur duschen och det var typ en vecka sen!!!!

2008-09-27 @ 13:08:21

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback