Maja goes 22

Som jag trodde blev det en helt fantastisk födelsedag! På morgonen väckte Hanna mig med sång och presenter på säng + att hon hade fixat i ordning fruktsallad och köpt ciabatta åt mig till frukost. Så det blev en lång och mycket god frukost i soffan tittandes Sex and the City. På eftermiddagen kom Nisse hit och hade med sig en vacker ros till mig. Vi tillbringade sedan kvällen på restaurang KB vid Norrmalmstorg. Vi hade ett jättemysigt bord för oss själva i ett hörn och allt var så lyxigt och gott att jag aldrig ville att det skulle ta slut..! Vi åt grillad rödingfilé med kräftpotatis, fänkålscrudité och krondillssås, vilket var typ det godaste jag någonsin ätit..! Till det drack vi ett supergott vitt vin som hette nåt med Salice och avslutade sedan med en varm chokladbakelse med kaffeparfait (som tom jag tyckte var tokgod trots att jag inte ens gillar kaffe!). All in all så blev det verkligen en perfekt födelsedag med en massa god mat, vilket ju passar mig alldeles utmärkt.. ;)

   
  

Kommentarer:
Postat av: Susanne

Aaaah vad gott med restaurangmat!! Förstår att det smakade.

2008-09-02 @ 17:54:32
Postat av: Sanna H

Hej! Grattis i efterskott!!!

2008-09-04 @ 14:24:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback