Sega råttan.

Nu är jag också trött, men den här gången får jag faktiskt skylla mig själv. Blev, efter mycket om och men, utgång igår tack vare lite Roxette. That's all you need ;) Vi hängde vid Odenplan och sen på Debaser Slussen. Grymt rolig kväll blev det, precis vad jag behövde! Plus att jag äntligen fick använda min svarta volangklänning från Åhléns, me like! I säng var vi dock inte förrän vid 04:30... Så idag är vi lite sega jag och Hanna. Men snart måste vi ta oss i kragen för ikväll är det dags för det jag väntat i två år på; Tiger Lou! Kommer bli så sjuuukt bra..!


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Snyggingar!

2008-11-24 @ 18:11:57
Postat av: Nina

Lite dåligt med volangvisande på den där bilden tycker jag men jag såg den hängandes på Åhléns idag - mycket fin! Var ute på ännu en jakt efter min också men ingen lycka där.. Får nog haffa något på Monki innan juldagen kommer. Å jäklar vad fin Hanna är i håret!

Kram.

2008-11-24 @ 21:12:32

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback