Maja vs Vågen 1-0

Kom på att det kanske vore en bra idé att följa upp det förra inlägget så ingen blir orolig, eller nåt. Det är möjligt att jag överreagerade en smula där, men nu är allt iaf tillbaka till det normala, eller vad man nu ska kalla det. Jag är iaf relativt lugn och belåten igen. 

Idag har jag åkt buss i en massa timmar från Sthlm till Sundsvall, så nu är jag tillbaka i Norrland. Blev iaf 1,5 vecka nere i storstan med älskling, så det var väldigt, väldigt skönt. Och som tur är kommer han upp hit på torsdag, längtar.

Iaf så kände jag när jag satt på bussen att det nog skulle vara rätt behagligt att börja blogga igen. Har varit rätt dålig på att sitta vid datorn överhuvudtaget sedan vi kom hem från resan, förutom när jag ska kolla The Wire då förstås. Men vi får väl se hur det går med de planerna, ni märker väl.

Hände en hel del skoj i huvudstaden iaf under tiden jag var där. Det var studentfirande, släktträffande, fotbollstittande, kompisträffande m.m. Och igår efter en massa timmars krånglig flytt av mina saker, eftersom bromsarna på bilen slutade fungera mitt på motorvägen, så var N och jag ut och käkade på Koh Pangan på Söder. Vilken flashback det var, värsta Thailändsk. Sjukt häftigt men också mysigt ställe verkligen, och grymt god mat! Rekommenderas varmt.


Lyssnar på:
Rehab - Rihanna
Winter Rose - Firefox AK feat. Tiger Lou

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback