Maja goes tungviktare

Om skorna säger mycket om en person så är jag fantastiskt glad att jag numera traskar omkring i de som inte ser ut att väga 75kg per sko. Men sköna är de allt buffalosarna, det tänker jag faktiskt inte förneka. Men som sagt, jag känner nog liite mer kärlek för mina nya fotvänner. Fina va? Sådär såg jag ut igår, jag kände mig som Sandy i Grease när hon genomgick förvandlingen från mes till tuff, haha! Nu ska Hanna, Nina och jag kolla fotbollsfinalen och jag ska smälla i mig mitt kanske hundrade kilo godis denna helg. Snart väger jag lika mycket som en buffalosko..

  

Kommentarer:
Postat av: Susanne

Även att du spar på skiten haha. Sopsäck!!!

Postat av: Marie D

Sexy boots creamnose!

2008-07-01 @ 20:54:47

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback