Maja goes helkväll i högklackat

Vilken jättetrevlig kväll det har varit ikväll! Sussi och jag har haft en helkväll tillsammans bara hon och jag, med god mat och bio. Vi käkade lite gott asiatiskt och var sedan och såg "Brudens bäste man" med McDreamy. Lika lovely som vanligt var han.. Efteråt gick man därifrån helt kär och lite småfnittrig. Denna kväll invigde jag även min nya skinnjacka, ett par örhängen jag köpte imorse (...) samt ett par högklackade (!!) skor som jag också köpte imorse när Hanna och jag gjorde Birsta city. Högklackat! Jag! Det trodde jag nog aldrig. Men det funkade faktiskt helt okej. Blev bara ett fall på Storgatan och några tår kändes ju lite lätt stukade sådär men det får man ju nästan räkna med i början. Det ska nog gå. Väldigt snygga är de iaf!

Nu tänker jag gå och sova och imorgon ska jag sova lääänge. Det var min plan idag men sen tog jag på mig extraarbete imorse 8:30-10:30 så det blev inte så mkt sömn som jag hoppats på. Men nu jävlar ska det sovas! Godnatt gott folk.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback