Maja goes kändiskåt

Nu har jag velat skriva det här i så många dagar att det riktigt kliiiiar i fingrarna: 
I fredags åkte jag samma tåg som Tingsek och hans band!

Jag satt som mittemot (fast på andra sidan gången) honom och hela hans band och kunde bara inte sluta fånle och småfnissa på hela vägen till Sthlm. Och då menar jag hela vägen. I Gävle bytte vi iofs tåg så då satt jag inte lika nära längre, men jag kunde fortfarande se honom eftersom det speglade sig i både taket och fönstret, och det gick även alldeles utmärkt att bara (lite odiskret möjligen) sträcka på halsen. Komiskt var allt detta onekligen då den enda nya musik jag lagt in på min mp3 och sett fram emot att lyssna på var just Tingseks senaste skiva. Kändes dock en smula obekvämt att lyssna på den medan jag satt en meter ifrån karln, så jag avstod större delen av resan. Men några roliga om dock lite okoncentrerade och ögonansträngande timmar var detta allt..! Jag såg även en älg.



Lyssnar på:
You Amaze Me - Tingsek

Kommentarer:
Postat av: Sandra N

Tufft att du såg en älg! ;)

2008-07-09 @ 00:46:17

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback