Årets första blogg.

Två dagar kvar i Sundsvall. Känns inte som man varit här så länge som man faktiskt har. Samtidigt som det känns som det var hur länge sedan som helst sen man var i Sthlm. Det är alltid lika underligt det där.

Ätandet som jag bloggade om där innan jul verkar inte ha gjort någon alltför stor skada på mig iaf (om det var någon mer än jag själv som var orolig :P) Hanna och jag vägde oss idag och sen åkte vi, relativt lättade, iväg och gymmade lite. Det var sjuukt jobbigt.. Ska bli skönt att komma igång ordentligt igen till veckan. Trist bara att jag fortfarande har ont i halsen till och från, är ju bara inne på kanske 9e veckan med halsont nu...

Mamma, Hanna och jag har även tillbringat över 1h på Media Markt idag. Groteskt stort ställe det där, med fler anställda än man kunde räkna. De måste ju ha minst 3 anställda per besökare på det där stället, av någon mystisk anledning. Jag köpte mig iaf en extern hårddisk, äntligen! 320gb att fylla med en massa bra saker. Har redan fört över alla filmer och tv-serier och därmed gjort min kära lilla dator 17gb lättare, såå skönt. Nu är det bara att hoppas att den håller ett tag också, gärna längre än 2 veckor...

Nu är jag mkt sugen på att ge mig i kast med 3e säsongen av The Wire som Nisse tog med sig hit upp till Norrland i veckan.. Skulle ju vara kul att hinna med den innan man åker ut i den stora världen.


Lyssnar på:
Någon gång måste du bli själv - Säkert!
Världens gång - Mats Klingström

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback