3 dagar i Sundsvall

Jag har lovat Sundsvallsäventyr på Facebook så det kan ju vara en fördel att kanske börja med att blogga överhuvudtaget.. Alltför mycket äventyr har det väl dock kanske inte blivit, de tre dagar jag varit i stan. Hanna och jag tog oss dock ut i lördags kväll men medelåldern då låg väl på en 18 år kanske? Max. Och så blev vi bjudna på en shot som skulle smaka pepparkaka och ingefära men njaa.. Det vette tusan.

Igår var vi i Sunnansjö och julfikade med papsi och klädde gran nummer ett för i år samt körde lite fyrhjuling (!). Och på kvällen blev det sanslöst stämningsfullt i GA-kyrkan då vi hela familjen var på Julton. Det var så otroligt vackert.

Idag har det varit full fart hela dagen. Började för min del med tandläkarbesök ute på Alnö kl.08. 10 minuter tog det, kändes mycket värt det (...). Äh, skönt att få bekräftat att man inte har några hål iaf. Efter det fixades biljetter till Stadshuset tills på Juldagen, känns sjukt skönt att ha det ordnat. Så nu kan man (förhoppningsvis) bara njuta av den kvällen utan att behöva stå ute i kylan och köa. Sedan dess har det julshoppats en hel del och alldeles nyss klädde vi här hemma gran nummer två för i år. Julmysigt som bara den har vi det verkligen här nu! Och nu är det dags för jul med Ernst på tv, vilken timing.

  

(vi hittade en nyckelpiga i köket också! låt äventyren börja...)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback