Obefintligt immunförsvar?

Igår var jag fullt frisk. Trött men inga direkta tecken på förkylning. Inatt hade jag svårt att sova för jag hade så ont i halsen. Och imorse var katastrofen (...) ett faktum. När jag vaknade kände jag mig dunderförkyld. Suck. En vecka fick jag vara frisk. Så nu sitter jag här hemma i soffan, fastän planen var utgång. På Spåret är avklarat, tvätten är vikt och just nu fixar jag lite tevatten som jag hoppas kommer bota mitt halsonda. Jag hoppas, hoppas, hoppas att det hela försvinner lika fort som det kom. Då skulle jag bli glad. Och imorgon åker man till Sundsvall, det ska bli mycket skönt.


But everything that you took from me
was mine to give
And everything that you thought you gave
wasn't there at all..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback