Maja goes labil

Jag kan nu med ganska stor säkerhet konstatera att jag uppenbarligen är kroniskt emotionellt instabil. Det är min diagnos och så är det med det.


Här är förresten min önskelista inför födelsedagen som infaller på måndag:
Springskor
"Sjöjungfrun" av Camilla Läckberg
Denna plattång som även finns här
Presentkort på Apoteket om det ens går
Svart mascara - Max Factor 2000 Calories eller presentkort på Kicks



Sen är ju örhängen alltid skoj nuförtiden. Och jag kommer säkert på mer saker. När man väl börjar tänka efter brukar ju listan kunna bli betydligt längre än uppskattat av omgivningen..


Kommentarer:
Postat av: Susanne

Jag köpte plattång igår! Också från Ga.Ma, fast en lite nyare. Men den verkar skitbra den du önskar dig med! Jag ska försöka lära mig göra lockar, har hört att det tar tid att lära sig =P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback