Maja goes Medeltidsgotlänning

Av någon anledning blir det aldrig av att blogga när jag är med den där karln jag har. Konstigt nog har vi annat för oss. Och imorgon bär det av till Gotland en vecka för vår del så då kommer ni verkligen inte höra något från mig. Det blir vi och medeltidsmänniskorna i Visby, yeah. Jag vägrar dock att tro på smhi's väderprognoser för kommande vecka. Sjukt deprimerande information. Det enda jag väljer att tro på litegrann är att det troligtvis ska bli storm imorgon när vi ska åka båt och därför har vi införskaffat åksjuketabletter. Man vill ju mindre gärna må illa i 3 timmar.. Dessutom har jag fyllt min mp3 med sjuuukt mycket bra musik. Det ska bli mig ett sant, sant, sant nöje att smeka mina hörselgångar med de tonerna. Särskilt nedanstående exempel. Me like bigtime.

Glad Sommar på er allihopa!


Lyssnar på:
Take a Bow - Rihanna
No Air - Jordin Sparks feat. Chris Brown

Kommentarer:
Postat av: Susanne

Nej vad töntigt med medeltid!!! Haha skärpning nu hörru. Men hoppas ni får okej väder, det ser ju inte så lovande ut på prognoserna...

Postat av: Nina

Hoppas solen skiner på er och att ni får det jättebra på ön! Ses snart!

2008-08-04 @ 23:08:11

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback