Maja goes Barbapappa

Idag såg jag vääärldens finaste barnkläder på Åhléns! Det var en massa fina bodys och klänningar med diverse Barbapappafigurer på. Jag var såå sugen på att köpa några, trots den uppenbara bristen på barn. Är det helt stört att köpa nu och lagra..? Tror förresten redan jag vet svaret på den frågan. Tyvärr. Men jag vill så gärna haa..

Dagens citat:
"Jag har sett fler snygga killar här sen jag kom hit igår kväll än vad jag har gjort i Sthlm på två hela veckor."
- Hanna ser fler och fler fördelar med Sundsvall..

Kommentarer:
Postat av: Lisa

Ursäkta att jag inte har ringt. Det har blivit lite mycket ikväll. Ringer imöra ska du få höra skvaller!!!

Postat av: Nina

Precis dom kläderna har jag också tittat på och tänkt samma sak.. Så dumt kan det väl inte vara att bunkra upp med dem?

2008-08-22 @ 23:26:08
Postat av: Sandra N

Hanna har ju iof mest umgåtts med dagisbarn i Stockholm. ;)



Och ja, det är stört att bunkra. ;)

2008-08-23 @ 00:14:31

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback