Maja goes bananas

Fy fan vad less jag är nu. Har suttit med den där jäkla virusskiten hela dagen och när jag äntligen fått ett bra program så blir installeringen tydligen fel och då var plötsligt det kört? Jaha, så då tankar jag något annat gratisfjams istället och när jag väl installerat det så går datorn plötsligt inte att ens starta överhuvudtaget? Medans allt detta sker försöker jag febrilt göra köttfärsbiffar till middagen senare men det blev visst bara gegg. Gegg, gegg, gegg. Mamma föreslår att forma om gegget till en köttfärslimpa istället. Så nu ligger köttfärslimpan aka geggklumpen och väntar på att bli inskjutsad i ugnen, men lär ju smaka bajs sen ändå. Datorn startade till slut iaf, så nu får vi väl bara hoppas att den fortsätter fungera.. Kul. Kanske det inte var universums smartaste idé att medan allt detta skedde lyssna på Ane Bruns senaste skiva heller iofs, den bidrar ju inte till nån upphöjande stämning direkt. Nästa gång allt går åt pipsvängen kanske man skulle ta fram Beach Boys istället.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback