Maja goes b to the ored

Uttråkad är jag. Och less på att kolla ams.se 48 gånger per dag utan resultat. Idag har jag tagit mig ut på en promenad iaf, runt den lilla sjön. Sen vidare till Systemet och sedan till Hemköp. Det är skönt att bara gå ibland, utan att det måste vara powerwalk och med syftet att bli vältränad, gå ner i vikt etc etc. Men här hemma finns det ju lagom mkt att hitta på nu.. Ska väl slänga ihop lite lunch snart.. och vid 14 börjar det ju åtminstone lite kul på tv.. Ja, det var väl det. Haha, vad patetiskt det låter! Jaja, jag längtar tills helgen för då händer det iaf lite roliga saker + att folk inte jobbar/pluggar hela dagarna då utan faktiskt har tid att umgås. Det ska bli härligt! Nu: Havregrynsgröööt.

Kommentarer:
Postat av: Nina

I know the feeling..

Jag måste åka till Stockholm snart. Nu är jag less på Sundsvall :)

2008-08-28 @ 14:33:20

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback