Sundsvall vs Sthlm

Har tänkt blogga i tre dagar nu men bloggen har vägrat släppa in mig! Och nu när jag väl blev insläppt så känner jag lite att jag kanske inte har så mycket intressant att komma med. Galet trött är jag efter en 8 till 18-arbetsdag med 1h box efter, och dessutom med en vagel på ögat. Sexigt jag vet.

Ville väl egentligen bara få ur mig lite känslor iofs. Kom ju tillbaka till storstan sent i söndagskväll och måndagen var mest bara outhärdlig. Jag var inte alls på humör för att vara bland folk överhuvudtaget. Den enda jag ville vara med var Dig, men du var ju (och är fortfarande tyvärr..) 40 mil bort. Men snart har man klarat av en hel arbetsvecka iaf, vilket väl är bra. Men det känns fortfarande att Sundsvall och Sthlm är två så helt olika världar. Och, om jag ska vara ärlig, så är det just nu mer som lockar i den nordligare världen... Det känns.



Mats mumsiga mästerverk till mig, Hanna och Annis ära som alla tre fyller år i dagarna.

Kommentarer:
Postat av: Jonas

Vagel är fint tycker jag.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback