Maja goes 21

Jag önskar önskar önskar att jag kunde somna nu och vakna upp på fredag eftermiddag. Den här veckan känns oändligt lång trots att den inte ens börjat än. Jag vet faktiskt inte hur jag ska orka mig igenom den. Jag vill bara ha fredag och sitta på bussen mot Sundsvall tillsammans med Hanna. Jag vet inte riktigt vad jag hoppas på att den hemresan ska ge mig men jag längtar så det gör ont. Och jag vet inte vad jag vill att du eller nån ska säga. Det är för mycket jag inte vet just nu känner jag.

En sak jag dock vet mycket väl är att jag fyllde 21 igår. Det blev en mycket bra födelsedag med sjukt många grattis-sms och grattis-telefonsamtal, tuusen tack för dem! Det märktes verkligen inte att jag fyllde så mycket som jag fyllde igår kan jag lova. Jag betedde mig som ett litet barn redan från kl.8 på morgonen då jag vaknade och sedan låg och låtsades sova när Hanna kom med frukost på sängen vid 9 :) Helt uppe i varv var jag all day long. Det blev presenter, blom- och chokladbud, kladdkaka, hemmagjorda hamburgare, krogbesök m.m. En toppenfödelsedag helt enkelt!



Och apropå ingenting så blev min armbåge såhär fin efter dagens boxpass.. Det gör ont ja.

Kommentarer:
Postat av: Hanna

Ajajaj, det ser mkt ont nu ju! :(

2007-09-02 @ 21:18:27
Postat av: Falkiris

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback