"Hämt en dyyne Veronika"

Helgen blev mycket bra! För kort såklart, men det klagar jag ju jämt på så.. Sussi och jag har ätit tacos, godis och annat gott, kollat Grey's tillsammans, tittat på Idol och skämts för deras skull, gått på stan tills fötterna (mina åtminstone) värkt, varit på bio och sett "2 dagar i Paris" (rolig, annorlunda och bra film) druckit väldigt mycket öl på Söderkällaren och där stiftat bekantskap med bl.a en gotlänning som kunde säga "Hämta en dyna" ordentligt, samt yrt runt på 19e våningen av Skatteskrapan. Hur trevlig helg som helst med andra ord! Jag är såå glad att du kom och hälsade på älsklingsvännen! Det är sånt här som ger mig energi att klara av den grå vardagen. Nästa gång är det min tur att komma till dig :)



Now in the days, med bananen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback