"Denna dagen ett liv"

Jaha. Då var snart den första dagen hemma från jobbet den här terminen över. Way to go Maja. Jag hatarrrr verkligen att vara hemma från jobbet.. jag känner mig så jäkla vek när jag är det..! Och idag skulle vi till Stadshuset på festligheter med jobbet då vi var nominerade till nåt Kvalitétspris (som vi för övrigt vann fick jag veta via sms förut!) men det missade jag ju också nu. Sjukt tråkigt då jag verkligen hade sett fram emot det. Så vad har jag gjort för bra med denna dag då? Jo serrni, jag har tittat på ännu ett avsnitt av Heroes, sovit, läst utbildningskataloger, ätit (ja, det verkar aldrig som att jag tappar min aptit..) och nu skulle jag kolla på Ocean's Thirteen men jag får inga undertexter att funka så jag orkar inte riktigt engagera mig känner jag. Men då har jag ju något att göra imorgon istället, jippi.. Tur att denna dagen inte är ett liv, då skulle jag ha känt mig sjukt deprimerad över allt jag inte har åstadkommit idag..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback