Underbar (om än lite sen) upptäckt!

Shit vad sjuuuukt onödigt det är att köpa ringsignaler till sin mobil! Att jag aldrig fattat det, jag skäms! Spelade just in en bit av Alicia Keys "No One" på mobilen genom datorn, och det låter ju verkligen hur okej som helst! Och vips så har jag en ny ringsignal, helt gratis. Looovely. Det här kommer utan tvekan att bli till en ny besatthet hos mig, att spela in småsnuttar på mobilen.. och sen kommer jag få sjuk beslutsångest över vilken låt jag ska ha som ringsignal så jag kommer måsta byta minst en gång per dag och därmed aldrig veta att det är min mobil som ringer när det väl sker. Det här kommer bli väldigt intressant indeed.

För övrigt tycker jag att det är mycket skumt att jag inte kunde hitta något fungerande avsnitt 9 av Grey's Anatomy i fredags (då jag verkligen behövde det) men att det jag testade att tanka nu fungerar alldeles utmärkt. Men jag ska inte grubbla alltför mycket över det, ohnej, istället ska jag slänga ihop lite fruktsallad och mysa ner mig i sängen framför datorn och bara njuta.

Kommentarer:
Postat av: Hanna

Mäh! Vad är det för cool funktion på mobilen?! Har jag också det? Du måste lära mig isåfall... Lyckost!

2007-11-25 @ 20:58:51
Postat av: Nina

Bättre upptäckt sent än aldrig, som jag brukar säga.. :)

2007-11-25 @ 21:01:20

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback