Resumé Göteborg.

Resten av Göteborgsvistelsen var lugn och bra. Tänk att hemmakvällar kan bli så sköna när man har en box vin ;)  Lördagen tillbringade vi på stan ungefär hela dagen, fast typ det enda jag införskaffade var en ögonskugga (som hittills mest bara har gett mig ångest pga priset men som jag är säker på kommer ge mig mycket glädje framöver!). På kvällen blev det tacos, kortspel ("500" - jag vann!) och lite nytt (för mig iaf) trevligt sällskap! Passade mig perfekt. Sen blev det tidig hemfärd igår, redan 13:42, då förbindelserna mellan Gbg och Sthlm antingen är de dyraste eller de med de mest långdragna restiderna i världshistorien.. ungefär. Innan hemfärden, efter att ha sagt hejdå och lämnat Sussi och Jonas fina, fina lägenhet, så tog jag en promenad genom Haga. Mest bara för att ha gjort det egentligen. Det var inte så mkt öppet och jag är inte så mkt för att sätta mig och ta en fika ensam så jag bara strosade igenom och sen in mot stan igen. Men Haga är mysigt. Man kan liksom inte ha varit i Göteborg och inte åtminstone gått igenom där. Så är det. Nu ska jag äta ett päron, hejsålänge!

Lyssnar på:
Still Alright - Adam Merrin

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback