Schlageryra!

Ikväll har vi haft schlagerkväll hemma hos Emelie! Det var Hanna, jag, Emelie och Dag (tidvis iaf). Sjukt trevligt faktiskt! Dag bakade gott bröd och vi drack öl. Synd dock att Måns inte vann.. Jag som röstade för första gången när det gäller Melodifestival, menmen... Man kan väl inte få allt här i livet. Efter nästan hela Barcelona vs Real Madrid-matchen gick vi sedan ut på nåt ställe där i närheten. Sweet, förutom den konstiga killen som försökte hångla upp Emelie och sedan min nacke. Usch.

Nu ska jag kolla det sjätte avsnittet (på typ två dagar) av "Heroes" (så går det när det inte kommer nåt nytt Grey's Anatomy på två veckor...). Riktigt bra serie faktiskt, rekommenderas starkt! Sov gott!


Lyssnar på:
Say It Right - Nelly Furtado
Hollywood - Jay Z feat. Beoyncé

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Men hallå, Måns är ju obehaglig ju! (Fast jag anar att det är upplagt för visst kontring här, hrm...)

2007-03-11 @ 02:39:34

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback