Modebloggsvarning!

Helt galet skönt har det varit med ledigt idag. Och de 29 graderna utomhus gjorde inte direkt saken sämre. Hanna och jag har glassat runt kring Tantolunden och Hornstull hela dagen, sweet indeed. Sedan gick vi en sväng på Åhléns där jag införskaffade ett par nya skor samt en keps (!). Jag vet inte riktigt vad min plan med kepsen är faktiskt.. men jag tror att det blir bra mot solen.. kanske.. eller? Det visar sig väl. Klippt Hannas hår har vi gjort ikväll också, det var roligt! En massa råttsvansar såg det ut som vi hade samlat på oss i handfatet, mysigt.

  

Kommentarer:
Postat av: Agnes

snygga skor + keps :D

Postat av: Sandra

Så när ryker alla råttsvansarna då? För det gjorde dom väl inte?
Du ser snygg ut i kepsen tycker jag! Skorna var snygga med.
Sandra - lite full på bubbel och bara aningens missnöjd med att alla är så kvällströtta.

2007-06-07 @ 01:19:44
Postat av: Gustavhermine

Very nice site. Well laid out.

2010-04-20 @ 11:58:10
URL: http://gustavhermine.3steps.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback