Maja raggar vänner.

Idag har jag varit på stan med Nina. Supertrevligt var det men risken finns väl att jag gav henne skavsår i öronen, eller tinnitus kanske.. Och då får man det svårt med kvitton har vi ju märkt ;) Likadana skor införskaffade vi på stan, fast olika färger. Blir nog bra det där med en fin liten sån där vad-den-nu-hette-sula i.

Och imorgon vill jag såå gärna se fotbollen! Helst ute nånstans på en större TV än 14tum.. och gärna med öl till och kanske lite god mat. Vore riktigt nice. Frågan är bara med vem.. Någon frivillig? Har lite dåligt med fotbollsintresserade vänner har jag upptäckt nämligen.. (Vet att jag inte skulle ta upp det mer men Måns sjunger i Sollentuna imorgon också, så skulle det finnas nån intresserad av det så är det också bara att hojta till, så ni vet..)

Nu blir det fruktsallad och The Wire (ja, jag måste ju se klart när jag bara har tre avsnitt kvar...). Tja.

Kommentarer:
Postat av: Sandra

14" is the shit! Eller så inte...men jag blir lite sur när jag blir mobbad för min TV, vilket jag blir ibland. ;)

2007-06-02 @ 00:31:10
Postat av: Nina

Det heter sviktsula!! ...Kommer jag ihåg för att jag läste det på förpeackningen nu :p Eller 'latexpohjallinen', om man av någon anledning hellre skulle vilja säga det på finska.
Tack för idag!

2007-06-02 @ 00:39:43

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback