Keep it up.

Jag är så het! Eller ja, varm iaf. Igår låg jag på en brygga i typ 2-3 timmar utan någon som helst solskyddsfaktor och idag ser jag ut som en stekt.. nånting. Clever indeed. Jag gillade bryggan dock, och det mesta som skedde innan, under och efter att jag och Du låg på den. Och nej jag menar inget snuskigt för en gångs skull, det var bara trevligt. Synd bara att det är som det är.

Förutom när jag bränner sönder mig själv så älskar jag verkligen vädret som det är nu! Man kan göra så mkt softa saker! Igår kväll t.ex. så köpte Nina och jag med oss mat och satte oss (i en ställning som håller upp pungen?) uppe vid tornet i Sumpan och käkade, hur skönt som helst! Och idag blev det en favorit i repris då Hanna och jag satte oss vid samma torn och käkade sallad, jordgubbar (!) och drack vin. Me like. Man kan säkert göra fler softa saker än äta iofs.. men det är så långt jag kommit än så länge.

Det är iaf såna där avslappnande saker jag behöver just nu, i trevligt sällskap. Och imorgon blir det mer vin (eller vad man nu vill dricka) på min balkong med lite mer trevligt folk. Det ser jag verkligen fram emot, nyklippt som jag är.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback