Resumé Lördag

Uppehåll! Helt otroligt men faktiskt sant, det regnade inte på hela lördagskvällen. Jag kunde t.o.m ha kjol på mig för den som vill veta det. Sandra kom upp och joinade oss denna kväll vilket var mkt trevligt. Det här var, iaf för mig, den lugnaste kvällen (rent musikmässigt dvs..) vilket gav mig mer tid till, just det: öl. Kvällen började dock lugnt med Asha Ali på Tuttifruttiscenen. Sjukt bra spelning! Jag fick höra precis alla låtar jag ville höra, och hon var ball. Sen blev det lite häng med diverse kompisar lite här och där. Och sen gick det som det gick, haha! Nädå, det var en trevlig kväll. Jag såg även Mando Diao, Timo Räisinen och Fibes, oh, Fibes! denna sista Yrankväll. En bra avslutning blev det iaf, och bildkalas lovas en annan dag.

Kvällens snyftis:
Jag, när Asha Ali sjöng "To bed", då var inte ögat helt torrt inte.

Kvällens hetaste:
Sångarna i Mando Diao, mhmm..

Kvällens har-du-hört-den-förut:
Jag igen, som framåt småtimmarna upprepade allt jag sa ungefär 5 gånger..

Kvällens röj:
Under Fibes, oh, Fibes! spelning tillsammans med
Schödda och co, grymt! 

Kommentarer:
Postat av: am

jag såg dig på fibes, oh fibes! du såg...glad ut :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback