Mina kära batteriladdare!

Jag är trött och har ingenting att göra. Ingen vits att gå och lägga sig heller för jag har inget att läsa.. Om jag inte gräver fram de gamla Starletsarna från under sängen förstås, fast det känns väl sådär lagom lockande. Jag sitter och hoppas lite i smyg på msn, fast det ska jag sluta med strax. Fånigt bara, jag vet.

Ikväll har jag iaf varit och hälsat på kära Malin i hennes sjukt fina lägenhet i Haga. Det blev mkt trevligt prat och till slut åkte t.o.m de gamla skolkatalogerna fram en stund, blir lätt så ibland. Det är så skönt att ha mycket tid att träffa alla mina härliga vänner igen. Ni laddar verkligen mina batterier för den resterande delen av året då vi inte ses lika mkt, det vill jag att ni ska veta.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback