Jakten på tavellisterna.

Just nu är det otrooligt skönt att vara inomhus då det verkar råda totalt kaos utomhus. Mitt ena balkongfönster har blåst loss tre gånger nu och elen lägger av ibland. Spännande kväll. Som tur var funkade Kanal 5 under hela One Tree Hill iaf, Hanna och jag blev lite oroliga där ett tag.

Idag har vi annars varit på IKEA (promenad på Djurgården kändes plötsligt inte så lockande när regnet kom..). Egentligen var den enda anledningen till att vi åkte dit att jag skulle köpa tavellister (som alla fina korten ska stå på) men vi kom hem med ungefär allt utom just det. Jag blev så jääkla arg när jag upptäckte att alla tavellister var slut, hur ofta händer det liksom? Vem är det som har börjat hamstra tavellister just precis när jag behöver några? Och regnade ute gjorde det också.. och så var det kallt.. och jag var hungrig.. och törstig.. och mina jeans hade helt plötsligt blivit allt annat än tajta. Suck. Men när vi kom hem kändes det lite bättre, särskilt när det blev så himlarns fint med mitt nya soffbord..!

Nu är jag dock extremt trött, så nu ska jag ta och krypa ner i sängen med Hannan. Godnatten!


Soffbordet (för er som inte kunde lista ut det själva).

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback