Good way of life!

Nu har jag äntligen valt ut vilka foton jag ska framkalla och sätta upp i hallen! 14 svartvita foton på familj och vänner blev det till slut. Jag hoppas de blir bra, men det återstår att se. Men blir de bra så tror jag verkligen att det kan bli jättefint, är så tomt i min hall just nu.. Den behöver lite fina människor.

Den här helgen har iaf varit hur mysig som helst rakt igenom. Det känns trist att den är slut, men samtidigt känns det som jag verkligen har fått ut det mesta av den, vilket är skönt. I fredags var jag med Nisse och vi hade en riktigt skön och mysig kväll tillsammans. Gårdagen var också soft och på kvällen kom Hanna hit. Vi lagade mat, drack vin och tittade film. Idag sprang vi och gick sedan på stan. Jag köpte en ny väska och nya sneakers (jag var på jakt efter stövlar men tji fick jag). Vi beställde även skivor från CDON för strax under tusenlappen igår kväll... Bara tre veckor till lön eller hur var det?

Jag gjorde förresten äntligen en kanalsökning på TV'n idag och blev väldigt glatt överraskad då den hittade igen både 3an, Barnkanalen (vilken jag iofs inte ens märkt att jag saknat men ändå..) och Eurosport!

Glad blir jag också när ni kommenterar. Har varit väldigt dåligt med det ett tag men nu har jag fått några iaf. Jag kommenterar iofs aldrig i folks bloggar så jag förväntar mig egentligen inte att nån ska göra det i min, men jag tycker det är roligt när folk väl gör det. Så fortsätt gärna, om ni vill.

Sneakers

(Mina nya älsklingar och väskan, jag är med andra ord fullt utrustad för våren så bring it on!)

Kommentarer:
Postat av: Hanna

Väldigt bra köp du gjorde idag systeryster! Väldigt mysigt var det också att hänga med dig igår kväll och idag! Du är bra för mig. Kram/H

2007-01-07 @ 20:02:49
Postat av: Anonym

Skorna är sååååå fina och väskan likaså! Nu får det blir vår eller hur? kram ma

2007-01-07 @ 21:14:59
Postat av: am

ah jag tror det ar sanadar sneakers jag har. fast mina ar svarta och silver. valdigt snygga iaf :)

2007-01-08 @ 01:04:52
Postat av: Nina

Gaah, VITA sneakers! Bland det vackraste jag vet :) Och vår om något!

Postat av: Sandra

Jag vill också ha vår. Maja, gör så våren kommer nu...

2007-01-09 @ 02:47:57
Postat av: anton

Härliga skor! ;)

2007-01-09 @ 21:54:54

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback