Everyone deserves to shine.

Tack för alla kommentarer, det är verkligen hur kul som helst att läsa dem! Och jag blir mer och mer säker på att jag ska behålla skorna tack vare allt fint ni skrivit om dem ;)

Just nu längtar jag till helgen. Jag gillar inte riktigt den här veckan på månaden (läs: mensveckan), jag är aldrig riktigt mig själv och jag har noll koll på mina känslor. De rusar åt alla håll och kanter dessa dagar. Så det ska bli skönt när helgen kommer och det är över. Så jag åtminstone klarar av att vara hemma ensam utan att typ bryta ihop. Fast ikväll är jag mest trött. Jag blir trött när det är så mörkt ute, vad sägs om lite solljus? Det skulle vara trevligt. Det är ganska påfrestande rent psykiskt när det är tokmörkt ute när man går till jobbet och så tokmörkt när man kommer hem. That's Sweden for you.

Igår hämtade jag förresten ut biljetterna till Tingsek den 1 februari. It's gonna be sweet...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback