Dålig timing.

Så nu passar det minsann!? Jag vill inte ha snö nu! Snö är jättemysigt och fint men jag ville ha snö i december och till jul, inte nu! Dessutom lämnade jag mina täckbrallor och skor i Sundsvall när jag var hemma i jul. Så jag vet inte riktigt hur det här ska gå faktiskt.. Kanske att allt smälter bort tills på tisdag?

Sen så ville jag bara berätta att vi var några från jobbet som var ut i fredags. Väldigt trevligt var det, och det kanske mest trevliga var att jag vaknade dagen efter utan någon som helst ångest! Ni som känner mig och har varit ute med mig de senaste gångerna vet nog hur det brukar sluta.. Men nu gick det hur bra som helst och det känns väldigt skönt. Den onda cirkeln är bruten.

Lyssnar på:
I Wasn't Kidding - Angie Stone

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback