There's beauty in the breakdown.

Näe, Idol-Måns var verkligen inget att hänga i julgranen. Jag orkade inte ens titta klart på programmet, alldeles för sliskig var han. Men det var bra, för då kunde jag åka till Hannan lite tidigare. Vi åt gott, tittade Grey's Anatomy, åt godis och tittade Melodifestivalen (ja, det är faktiskt sant). Mysig kväll blev det och nu är jag hemma. Somnade nästan på pendeltåget trots att vi sov till 12:30 "imorse". Planen var att titta på "Amelie från Montmartre" men då jag missade första halvtimmen (med flit iofs) så orkar jag inte riktigt. Frågan är om inte Grey's Anatomy i sängen lockar mer faktiskt... Brukar vara svårt att motstå.


Tingsek och Timbuktu från torsdagens konsert på Debaser Medis.

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Låter som rejäl sovmorgon för att vara er. Blev det sent på Debaser måntro? :P

2007-02-04 @ 02:11:48
Postat av: Alex Näsström

Whoa, gud va .. ehm .

Intressant ?

Haha skojar , jag kommer kräla omkring i blogg-träsket så småningom jag också har jag en känsla av , skönt att bara skriva av sig lixom. Hoppas maja mår bra!

2007-02-04 @ 17:09:45

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback