Hur gick det till?

Jag hann/orkade diska innan jag åkte in på stan, vilket var väldigt skönt sen när jag kom hem! Kul var det att shoppa lite med Ninan också! Planen var ju dock att jag inte skulle spendera så mkt pengar, eftersom jag inte har speciellt mkt att spendera såhär två dagar innan löning.. Men på nåt sätt så kom jag ändå hem med en vårjacka, en tröja/klänning och diverse småsaker, hm.. Nåja, väldigt nöjd är jag iaf! Och jag har ikväll inpackat håret och dessutom givit det en dos av något slags hårtoppsserum, så snart ska jag väl se ut som folk igen. Sweet. Nu ska jag snart bege mig mot Nisse! Later!

Shopping

Hur tror ni att man ska knyta tröjan/klänningen förresten, bak eller fram?

Kommentarer:
Postat av: Jonas

Fram. Maja du får inte börja att modeblogga. Då dör jag. :P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback