Humörhöjare, fast ändå inte.

Idag fick jag lite den där känslan jag hade förra söndagen igen. Det är sjukt trist att åka ifrån den man tycker om, och jag som har så svårt med avsked överhuvudtaget (även om man ser varandra i stort sett varje dag..). Men på vägen hem kom jag på att det kommit ett nytt Grey's Anatomy att tanka och då kändes det bra igen. Hur skumt är inte det? Helt bra kändes det ju såklart inte då jag fortfarande helst av allt vill vara med dig, men det fick mig ändå på betydligt bättre humör. När jag sedan kom hem och börjar tanka så går det hur segt som helst! Den har hållt på i snart 40 min och bara lyckats åstadkomma 123mb. Sjukt segt med andra ord! Så alltså blir det inget Grey's innan jag ska till Hanna ikväll, eftersom jag måste se reprisen av "Så ska det låta" nu snart (Idol-Måns, need I say more?). Då kan jag iofs se det imorgon bitti när jag äter frukost istället, rätt sweet det med..

Nyss ringde jag Karin i Uppsala också, värsta trevligt att prata med henne. Tacka vet jag fasta telefoner. Fast jag är ändå alldeles för dålig på att ringa folk, that's a fact. Men sån är jag (det betyder inte att jag inte tycker om er). Så nästa helg vankas det iaf inflyttningsfest in Uppsala, vilket jag verkligen ser fram emot! Det är inte varje dag man är där inte.

Lyssnar på:
How to Save a Life - The Fray

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Jag såg det där igår. Idol-Måns gives me the creeps. :P

2007-02-03 @ 19:01:34

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback