Julen, pannaka och resfeber.

Jag vet inte vad jag ska skriva. Om jag ens har något att skriva. Jag bara kände att jag inte hade något att förtränga alla tankar med så då satte jag mig här. Julen är över, än en gång. Julafton och allt därkring var annorlunda på många sätt detta år, men blev rätt bra till slut ändå. Juldagen hade jag höjt till skyarna med mina förväntningar så det var väl ingen överraskning direkt att den föll platt som en pannkaka rakt i mitt ansikte när den väl anlände. Igår och idag har vi syskon varit uppe med pappa i stugan i Sunnansjö. Det har varit vilosamt och pappa lagade världens godaste middag till oss igår. Det börjar kännas mer och mer att den stora resan närmar sig också. Hanna och jag fick Lonely Planet-böcker, inpregnerade myggnät samt speciella snabbtorkande handdukar från Naturkompaniet av pappa igår i julklapp. Listan över saker som måste ordnas och införskaffas minskade därmed drastiskt. Det är bara 3 veckor kvar nu. Jag hoppas att allt blir bra.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback