Ge mig ett fungerande Internet, tack!

Bland det tråkigaste med att inte ha ett fungerande internet hemma är att jag blir sjukt ouppdaterad på Lisas blogg. I loooove it, så då är det sämst att inte kunna läsa varje dag. Du får uppdatera mig på allt som händer när vi ses i jul Fine-ass Killa. Just nu sitter jag, om ni undrar, på någons trådlösa men det brukar ju fungera lagom bra...

Igår var Nisse och jag i Uppsala på julfest hos Karin&Oskis. Hur trevligt som helst var det, as always! Är dock lite småseg idag så det känns lagom lockande att jag ska ner i tvättstugan nu, menmen. Efter det blir det senaste "Grey's Anatomy" som Nisse var såå snäll och tog med åt mig häromdagen eftersom mitt internet är kajko. Me like..!

Lyssnar på:
Lesson Learned - Alicia Keys

Kommentarer:
Postat av: Lisa

jaa! juldagen! :D jag har redan börjat planera... dont let me down!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback