Äntligen lussebulle!

Idag har varit en skööön dag, utan några krav eller måsten. Bara mys för hela slanten. Efter en hel veckas suktande (iaf från min sida) så tog Nisse och jag oss idag ut och köpte hem lussebullar som vi sedan njöt av tillsammans med lite hemmagjord varm choklad. Mumma!! Har man ingen adventsljusstake att tända första ljuset på så måste man väl iaf få lussebulle. Jag är ju hemskt upprörd över att jag inte har några julsaker här (allt står i förrådet som jag hyr och har det mesta av mina grejer i) då jag älskar att julpynta menmen. Hanna var gullig och gav mig ett sånt där adventsljus som man ska tända varje dag, olyckligt nog hade jag ingen sån ljusstake.. Men det ska nog ordna sig! Vi åt förresten pizza och kollade den här filmen "1408" som vi hade fått höra skulle vara en riktigt läskig en.. det var den inte. Den var konstig. Tacka vet jag "Besökarna" med Jakob Eklund, Lena Endre och Johannes Brost, det är grejer det..! ;D

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Haha, ja den filmen är ju verkligen högklassig! Johannes Brost goes Ghostbusters.

2007-12-03 @ 01:24:04
Postat av: Justinnathalie

Awesome site!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback