Uppe med tuppen

Idag har jag lekt taxi igen. Jag tycker om att leka taxi, iaf för dig :) Tur att man har världens snällaste mamma som lånar ut bilen i tid och otid bara, annars skulle det bli jobbigt. Däremot vet jag inte hur allt det här ska gå riktigt.. Men det känns väldigt bra just nu iaf, och det är väl huvudsaken antar jag..? Än har jag ju några dagar kvar i stan.

Börjar bli sjukt hungrig nu med tanke på att jag varit vaken sen 7:15. Hade som plan att Hanna och jag skulle äta frukost ihop och titta på Grey's Anatomy, som igår, men vågar inte väcka henne riktigt än. Men om en kvart, då får hon allt ge sig för då har jag väntat i över en timme. Enough is enough som jag brukar säga.



Jag, Hanna och Malin drar en trudilutt på Midsommar.

Kommentarer:
Postat av: Jonas

haha gud vad kul du hade på midsommar :P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback