Sämre kan man ha det..

Två dagar på Hasseluddens Spa gjorde gott för själen. Förskolan har haft planeringsdagar där inför höstterminen och vi har haft det väldigt mysigt måste jag säga. Mycket god mat, trevligt sällskap, spa (såklart) och en del öl har det blivit. Om inte det gör en gladare, åtminstone för en stund, så vet jag inte vad som ska hjälpa. Och dessutom har man ju fått gå omkring i bara "badrock" och tofflor, hur soft är inte det!? Me like. Och det var verkligen superfint överallt där och för att inte tala om sängarna som var gudomliga! Synd bara att man spenderade typ minst tid i dem. Nåja, nu är man iaf tillbaka i verkligheten igen och imorgon kommer barnen tillbaka. Jag ser faktiskt verkligen fram emot allt nytt som blir nu, det ska bli riktigt spännande. Ny avdelning, en del nya barn, nytt arbetslag. Jag tror det kommer bli grymt bra.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback