Maja goes Söderböna.

Sista morgonen i min älskade lägenhet. Mamma och jag har sovit så gott men nu måste jag erkänna att det börjar formas en liten klump i magen. Varje gång jag kände mig ledsen när jag var mindre så sa jag alltid till mamma att jag hade en klump i halsen. Dagens klump förflyttar sig troligtvis så småningom upp mot halsen om jag känner mig själv rätt. Men självklart ska det hela bli spännande också, det är bara det att jag har trivts så sjukt bra i denna lägenhet. Det har verkligen känts rätt här. Men jag passar nog som söderböna också ska ni se. Internet kommer jag dock inte ha förrän om en vecka så ni vet, om jag inte lyckas hitta nåt trådlöst någonstans. Antagligen kommer jag inte palla abstinensen och därför åka ut till Hanna nåt, men vi får väl se. Skulle jag mot all förmodan palla så har jag laddat upp med 4 Gilmore Girls-avsnitt att sysselsätta mig med :) Synd bara att det enda som inte vill bli färdigt är det nästa jag ska se... Nåja, nu ska mamma och jag sätta oss på min stora fina balkong för sista gången och avnjuta lite frukost. Sedan blir det full fart mot Söder, wish me luck.

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Söderböna är skitcool! Söderböna kommer bli asbra. :)

2007-08-26 @ 17:00:05
Postat av: Susanne

Vad blir din nya adress nudå?

2007-08-27 @ 00:32:41

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback