I brist på annat.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Jag har redan (för att vara jag alltså) sprungit eftersom jag gick upp 7:30 imorse och lekte taxi :) Och nu börjar jag känna mig lite rastlös. Fast jag känner mig trött också vilket blir en rätt initiativfattig kombination. Iofs måste man väl inte göra saker varje dag men just nu har jag faktiskt lite tråkigt (därav denna fantastiskt innehållsrika blogg!).

Igår var jag iaf och beställde glasögon (!). Efter att ha haft samma i typ 6-7 år så kände jag att det var nog dags för lite förnyelse ändå så på torsdag blir jag en riktig glasögonorm (eller hur var det David? :P). Köpte även hemresebiljett igår, Hanna och jag lyxar till det med tåg nästa söndag men det är det värt. Kan dock inte påstå att jag längtar ner till huvudstaden alltför mycket just nu. För tillfället finns det nog faktiskt mer som lockar här.. Men det blir säkert bra, som man brukar säga..



Här är mina fina storasyskon.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback