Hemma?

Jaha, då var man hemma i Sthlm igen då. Inte för att det känns det minsta som hemma just nu, men jag är ju skriven här så det är väl tänkt att det ska vara mitt hem. Det kändes (och känns fortfarande för den delen) sjukt jobbigt att lämna S-vall och alla jag tycker om idag. Det känns bara så ensamt här. Och så ska man börja jobba imorgon, vad handlar det om liksom!? Visst, det blir säkert mysigt att träffa barnen på onsdag men just nu tar det bara emot. Och kan jag snälla sluta börja tycka om människor!? Det blir ju ändå bara jobbigt sen när jag till slut måste skiljas från dem. Jag saknar ju redan Solid-ass Gatmasta, fast jag väl kanske inte borde. Och jag saknar min fina familj och mina fina vänner (särskilt dig Fine-ass Killa!) och lugnet. Nä, det här är verkligen ingen höjdare vill jag lova. I don't like it!
/Supa Gangsta


 

Lyssnar på:
Mamacita - Collie Buddz
Because of You - Ne-Yo
Love is Wicked - Brick & Lace

Kommentarer:
Postat av: Susanne

Ehm har du SMSat The Voice eller vad är detta för nicks? Påminner om högstadiet! Bamse, aftonbladet, lille skutt!? Haha minns du...

2007-08-12 @ 23:31:32
Postat av: Ante

Vilka fina bilder du hade ihop med din mindre glada text...fast jag förstår dig helt o hållet. Det känns så tomt nu när du har åkt..:-(..o Hannis oxå..skit.

2007-08-12 @ 23:32:29
Postat av: Sandra

Jag börjar undra samma som Susanne faktiskt. ;) I övrigt så är det fina bilder, speciellt den på dig och Anne-Sofie. Och så blir jag sugen på maränger och jordgubbar faktiskt.

2007-08-13 @ 01:47:37

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback