Fullspäckat.

Igår kom Lisa och hälsade på mig på jobbet, me like! Det gjorde mig väldigt glad även om hon inte ville kramas ;P

Ikväll har Nina varit här och hängt med mig medan jag yrt runt som jag vet inte vad bland mina flyttkartonger. Men det var väldigt trevligt att hon kom och hälsade på mig (jag har saknat dig!)

Imorgon kommer min mamma och då ska vi ha lite flyttfest här på kvällen, det blir niiice.

På lördag ska vi kolla på Ola och Måns i Kungsan, båda på samma kväll, mhhhm...

På söndag flyttar jag från Trångsund till ett rum på Söder med 15 min promenad från jobbet, yeah!

Och för övrigt så är äntligen mysteriet (inte för att nån ens visste om det men..) med min skitiga balkong äntligen löst. Hur många gånger som helst har det sett ut som om nån haft värsta festen på min balkong när jag kommit hem. Det har varit blött, legat matrester, lego, toapapper m.m där. Dessutom har jag på den senaste tiden irriterat mig rätt duktigt på nån unge som skriker konstant. Jag trodde det kom från lgh bredvid men ikväll kom det fram att han befinner sig ovanför mig. Detta genom att Nina såg dregel komma i långa strängar ner på mitt balkonggolv medan vi satt och åt middag. Boven i skräpdramat är alltså en typ tvåårig pojke. Så kan det gå.


Lyssnar på:
Hate That I Love You - Rihanna feat. Ne-Yo

Kommentarer:
Postat av: Nina

Oja, det är så aptitligt att komma och äta middag på din balkong :p

2007-08-23 @ 22:58:58
Postat av: Sandra

Jag som just funderade på om det där P3-jippot hade nåt att erbjuda i år och om jag kanske skulle dra till Sthlm på lördag. Men det där verkade ju inte lovande. ;) Måste nog kolla programmet lite mer. Minns förra året när vi såg Anna T, det var mysigt. Och DiLeva och Marit. Och genomled Agnes.

2007-08-24 @ 02:44:07
Postat av: Sandra (igen)

Hm, Maia Hirasawa och Elin Sigvardsson kunde ju vara fint t.ex.

2007-08-24 @ 02:46:11

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback