Det finns ingen ursäkt.

Idag var Hanna och jag på box. Allt var som vanligt tills instruktören dök upp. Jag svär, det måste ha varit Mange Schmidts bror. Han var lik och pratade sjukt mkt (vilket det känns som Mange Schmidt gör). Sen skämtade han om ungefär allt (vilket det också känns som Mange Schmidt gör). Jag tyckte inte om honom först men sen mjuknade jag lite iaf, han var rätt skoj ändå. Så så är det. Det var Hanna som kom på det först och det bara måste vara så. Det finns ingen annan förklaring.

Innan boxen fick jag läsa ett gammalt brev som jag skrivit till Hanna en gång i tiden också. Jag har nog aldrig blivit så rädd som när jag läste denna rad och fasade över det faktum att dessa ord kommit från mig en gång i tiden (närmare bestämt för 6, 5 år sedan):

"Skulle vilja gå ut nån kväll. Går de tror du?! I så fall kan jag kanske ha på mig min nya svartlila ormskinnskjol!"

...

För övrigt kan jag tipsa om
detta.

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Hahahahahaha

2007-08-20 @ 01:59:36
Postat av: Nina

Maja, jag skulle vilja gå ut någon kväll. Går det tror du?! I så fall kanske du skulle kunna ha på dig den där svartlila ormskinnskjolen och på så sätt göra min kväll?
:p

2007-08-20 @ 11:11:20

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback