Vårkänslor?

Det är sjukt bra väder idag! Solen skiner och det är säkert 20-25 grader ute. Det är när den här tiden kommer som alla ens missmodiga tankar och känslor ska försvinna va? Jag har iaf alltid tänkt det. Att när mörkret och kylan ersätts av sol och värme så försvinner också alla de där mindre bra känslorna. Att de smälter bort typ. För hur kan man annat än vara på topp när allt är så somrigt och härligt? Jag och Nisse åt frukost i solen på balkongen idag, och har verkligen haft en hur skönt morgon som helst! Så det är underligt hur jag sen kan slås ner så lätt av bara enstaka ord. Ibland kan jag knappt ens sätta fingret på just vad det var som helt plötsligt hade sådan inverkan på mig. För det behöver inte ens vara något jag egentligen känner att jag bryr mig om, men min kropp, min hjärna eller mitt hjärta (?) verkar tycka det. Vi måste vara osynkade, jag och min kropp, eller hjärna.. eller varifrån de där känslorna nu kommer som jag egentligen inte känner. Och sedan försvinner de där känslorna, ibland lika fort som de kom, som nu.. Det är skumt. Jag är skum.

Kommentarer:
Postat av: Junitjej

~Underbart vårväder!! En riktig försmak av sommaren!~

Postat av: Junitjej

~Underbart vårväder!! En riktig försmak av sommaren!~

2007-04-15 @ 14:25:16
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Sandra

Det blir sådär ibland. Du är inte konstig.

2007-04-15 @ 15:50:59

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback