TV-serierna blir min död.

One Tree Hill var hemskt idag! Hemskt I'll tell you! Sånt där ska man egentligen inte se själv. Inte jag iaf med tanke på hur allvarligt jag tar allt som händer i mina favoritserier. Jag såg avsnitt 4 och 5 på säsong 3 av Grey's Anatomy igår också, åh herregyd! Jag vet inte hur länge till jag pallar den serien faktiskt, den går verkligen direkt till hjärtat. Och oftast innebär det att det gör väldigt ont just där.

Nu tänker jag fortsätta med min slappsöndag, där min plan ser ut som följer:
20:00 - Navy CIS (alldeles för längesen sist)
21:00 - Barcelona-Real Madrid
Sen ska jag vika tvätt och bädda sängen någonstans där emellan också. Sweet.


Lyssnar på:
Promiscuous Girl - Nelly Furtado feat.Timbaland
Alone Together - Marit Bergman

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback