Ont.

Om lite mer än en timme börjar äntligen Sverige-Spanien, har längtat hela dagen! Fast jag är väldigt trött så tänkte vila lite nu innan. Igår kväll var vi nämligen ut, blev att vi hängde lite överallt. Bl.a. så gick Hanna och jag och kollade in Hello Saferide på Nalen tillsammans med Emelie, det var nice! Och så fick jag äntligen träffa Marie!! Jag är så glad också att jag inte är nå speciellt bakis idag, det är sweet! Jag har dock ett typ infekterat skavsår på stortån som gör så jävla ont, jag lär mig ju aldrig nämligen. Och för att inte tala om resten av kroppen! Det gör ont bara att skriva det här just nu. Jag har ju nämligen köpt träningskort nu äntligen och i torsdags var Hanna och jag på ett Boxpass.. Need I say more? Fast det är jäkligt skönt att känna att man verkligen har tagit ut sig, jag har längtat så länge efter att börja träna igen så egentligen ska jag väl inte klaga så mycket. Men det gör t.o.m ont att öppna kylskåpsdörren så... Menmen, några fler pass så ska det nog ordna sig.

Lyssnar på:
Feelings getting stronger in the dark - Moneybrother
My oh my - David Gray


Kommentarer:
Postat av: Anna

Hej! Ska med kika fotboll snart. Är så trist väder här, märks verkligen att hösten kommit! Tränar ni på Friskis eller har ni hittat nåt annat skoj? De har öppnat en ny hall här på Friskis nu med lite nya pass men jag har inte hunnit kika på den än. Ska tydligen vara en glascupol som tak =)Ha det bra och hälsa Hanna! *kram*

2006-10-07 @ 19:52:40

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback