Fucking Ryan Adams.

Igår var det äntligen dags för konserten som jag sett fram emot så länge; Ryan Adams på Berns. Och så var han typ, sämst. Efter ett triiiist förband kände han till slut för att köra igång vid 22:45. Äntligen tänkte vi! 1,5h senare sitter Hanna och jag och halvsover. Jag har ändå fem skivor (+en på datorn) med killen men ändå kände jag bara igen kanske 3 låtar. Det säger väl ganska mycket om spelningen tycker jag... Hans röst är grym men det blev ändå inte bra, tyckte vi iaf. Så tro det eller ej, men medan spelningen fortfarande höll på så åkte vi hem. Yees, så fick det faktiskt bli. Ska bli spännande att läsa nån recension sen men än så länge har det inte kommit upp någon, så jag får väl återkomma.

Här är vi hemma innan konserten iaf, värsta Ryan-peppade (jag hade t.o.m klänning på mig och det händer inte ofta vill jag lova :)).


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Taskigt av Ryan att inte anstränga sig mer när du till och med hade klänning på dig.

2006-10-14 @ 13:11:03

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback