Tentatrött

Så var sista tentan över. Eller nästan iaf, har två kortare uppsatser kvar men det ordnar sig nog. Dagens tenta var den absolut jobbigaste hittills, jag satt i nästan 3,5h och det är väldigt länge för att vara jag. Såhär efteråt känns det rätt ok med tanke på hur jag hade förväntat mig att det skulle gå, men jag tänker inte ta något godkänt för givet. Det kan gå precis hur som helst, som vanligt.

Idag blev det även klart med sommarjobb, som jag har bytt, samt dessutom ganska klart med arbete i Sthlm till hösten. Det känns väldigt skönt att saker och ting börjar ordna sig.

Nu ska jag nog slappa lite som belöning för dagens insats i skrivningssalen, är väldigt trött just nu. Sen kanske träna.. om jag orkar, och om det är något bra pass. Friskis&Svettis har tydligen sommarschema nu. Vi har förresten mindre än två veckor kvar i denna stad nu, sedan bär det av till Stockholm. Exciting. Tjing.


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Vad är det jag ser?! Dissar du Posten i sommar? Vad har du hittat för skojsigt i så fall?

2006-05-22 @ 15:19:47

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback